lauantai 31. elokuuta 2013

young and sweet, only 18

En halua edes kattoa millon oon viimeks kirjottanu tänne. Jää aina vähän, nykyään lähinnä siksi etten jaksa ladata kuvia kamerasta koneelle c:

Koska mun kesä oli lähinnä rauhallinen, lukuun ottamatta siskon rippijuhlia ja semmosta hulinaa, tämä postaus on lähinnä mun hyvin chillistä ja kotona vietetystä 18-vuotissyntymäpäivästä.

Olin saanut järkkärin jo etukäteislahjaksi keväällä, joten en odottanut varsinaisesti mitään lahjoja, olin toivonut vain että saisin täytekakun. Kyllähän mä sitten muutaman paketin sain, niistä tosin unohdin ottaa kuvan, mutta olin iloisesti yllättynyt. c: Lahjoista olen unohtanut ottaa kuvan, mutta olen kiitollinen kaikille♥
Kakkuja tulikin sitten kaksin kappalein, koska Iina muisti että olin joskus aiemmin maininnut että haluan synttärikakun, ja oli mennyt sitten sellaisen tekemään.♥
vasemmalla Iinan tekemä ja oikealla porukoiden c:
Molemmat olivat todella hyviä, ja sain vihdoin ja viimein toteuttaa unelmani ottamalla pelkän lusikan ja koko kakkutarjottimen ja syömällä siitä suoraan :D (tiedän kyllä miltä se kuulostaa mutta c'mon, kuka nyt ei haluaisi tehdä niin)
Iina tuli siis yöksi sunnuntaina, jolloin varsinaisesti täytin ja duunailtiin kaiken näköistä, valvottiin aika myöhään ja silleen. Maanantaina sitten tulivat Tii ja Minna, ja nelistään käytiin sitten kaupassa ja grillattiin ja katsottiin leffaa. C: Kaikin puolin sellainen miellyttävän rauhallinen tapa juhlia, koska musta ei tällä hetkellä ole miksikään bilettäjäksi. :D Alkoholiakaan en juonut, sen sijaan todella pahaa Disney-prinsessa -juhlajuomaa, jonka väitettiin olevan omenanmakuista. Epäilen vahvasti.
Sen sijaan äidin syntymäpäivänä, tiistaina, sitten otin ensimmäisen "laillisen" siiderini, tosin ihan kotona. Sen jälkeen olen juonut oikeastaan yhden siiderin per viikko :D


day 08 - songs that you know all the words to

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti